Skip to main content




Referenssit

"Ammattitaitoinen ja idearikas palvelu. Kampanja toteutettiin tehokkaasti ja tuotteliaasti. Hyviä näkemyksiä ja ideoita kampanjaa ennen ja jälkeen. Avulias ja ystävällinen palvelu, lämmin suositus!"


- Iita Niskanen, Bakery Iita


"Hienosti järjestetty tilaisuus alusta loppuun upeine tarjoiluineen, teemaan sopivine somisteineen ja musiikkeineen. Osallistujat poistuivat hymyt huulillaan ja brändimme sai mukavasti näkyvyyttä 30-vuotisjuhlavuotenaan."


- Memmas Knossos


Memmas Knossos

Osallistujat poistuivat hymyt huulillaan

Järjestimme Memmas Knossokselle rennon ja intiimin PR-tilaisuuden, johon kutsuimme ruoka- ja lifestylevaikuttajia sekä ruokatoimittajia. Tapahtuman tavoitteena oli levittää tietoisuutta Memmas Knossosin oliiviöljyistä brändin 30-vuotisjuhlavuotena sekä jakaa vinkkejä ekstra-neitsytoliiviöljyn käyttöön.


Tilaisuudessa oli syötävää vahvalla Kreeta-fiiliksellä ja tilaisuuden pääaktiviteetti oli Vip Bartendersin vetämä drinkkikoulu, jossa hyödynnettiin Memmas Knossos -tuotteita.


"Tapahtuma sopi täydellisesti Memmas Knossos -brändiin. Kyseessä on perinteinen, kreetalainen laadukas ekstra-neitsytoliiviöljy ja tapahtuman fiilis huokui perinteikkyyttä mutta samalla rentoutta. Laadukkaat tarjoilut ja tilaisuudessa loihditut drinkit yhdistettynä Memmasin öljyn, balsamiviinietikan ja oliivien kanssa toimivat loistavasti. Kreetalla on perhemäinen, rempseä meininki ja tilaisuuteen oli saatu luotua samanlainen tunnelma.

Saimme mukavasti näkyvyyttä, sillä vaikuttajat postasivat tilaisuudesta mielellään. He järjestivät myös arvonnat kanavillaan, joten sillä saimme vielä lisänäkyvyyttä mukavasti. Memmas Knossoksella on tänä vuonna 30-vuotisjuhlavuosi, joten PR-tilaisuus yhdistettynä muiden markkinointiaktiviteettiemme toivat brändille toivottua lisänäkyvyyttä.


Erittäin onnistunut ja lämminhenkinen PR-tapahtuma Memmas Knossos -brändille. Hienosti järjestetty tilaisuus alusta loppuun upeine tarjoiluineen, teemaan sopivine somisteineen ja musiikkeineen. Osallistujat poistuivat hymyt huulillaan ja brändimme sai mukavasti näkyvyyttä 30-vuotisjuhlavuotenaan. Kiitos, suosittelemme lämpimästi!"

Bakery Iita

Sometilin tavoittavuus kasvoi 2765 %

PR-kampanjan tavoitteena oli kasvattaa bränditietoisuutta, houkutella uusia yleisöjä ja herättää kiinnostusta joulun herkkuboksia kohtaan.


Kampanjaviikolla asiakkaan Instagram-tili tavoitti noin 7000 käyttäjää, joista 70 % oli uusia yleisöjä. Kasvu oli huomattava: tili tavoitti 2765 % enemmän uusia ihmisiä PR-kampanjan aikana. Lisäksi asiakkaan Instagram-tili kasvoi yli 450 seuraajalla kampanjan aikana, ja kasvua tuli 18 %.


Www-linkin napautuksia oli + 2770 %, mikä kertoo, että käyttäjät siirtyivät aktiivisesti tutustumaan valikoimaan ja harkitsemaan ostamista.


Kampanjan tulokset vahvistavat, että huolella suunnitellut ja toteutetut PR-lähetykset voivat olla erittäin tehokas keino kasvattaa bränditietoisuutta ja tavoittaa uusia yleisöjä sesonkituotteille.

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Työskentele kanssamme

Laitetaan hihat heilumaan! Jätä yhteydenottopyyntö sopiaksesi maksuttoman konsultaation.